Värt att nämna…

Det märks att julefriden är slut. Jag hade det lugnt och skönt i några veckor men nu är det full fart igen och det har också märkts på maten min. Mindre tid till att planera, mindre koll på vad jag äter. Det är väldigt svårt att hitta passande mat ute när jag inte har med mig matlåda själv. Det blir ofta någon pastasallad eller dylikt. Sista veckan har varit på det viset. Det har blivit lite hur som helst. Roligt dock att se att min mage reagerar på en gång. Magfriden försvinner snabbt och hur gott det än smakar när jag väl sitter och äter så längtar jag snabbt tillbaka till nyttig mat när jag ätit klart och när magen börjar bullra.

Kommentera

