Världsgod Hallon- & Spenatsmoothie

Vem kunde tro att hallon och spenat skulle vara en god kombination? Helt klart godast hittills! (Det kommer nog bli många såna här kommentarer i början när jag testar mig fram). Det här var ett ihopplock av vad jag hade hemma.

En apelsin (med fruktkött), saft från en halv grapefrukt, ett stort rött äpple utan skal (jag tog golden delicious), ett gäng frysta hallon, en stor banan och två kuber fryst spenat. Kör i mixen, häll upp och njut!

Jag toppade faktiskt med en liten kvist basilika som jag tuggade i mig tillsammans med smoothisen. En skön kontrast, en lyckad kombination!

Kommentera

